środa, 14 października 2015

217. Grzegorz BARAN

Cześć :)
Dziś autograf grającego na pozycji pomocnika - Grzegorza Barana. Aktualnie gra w pierwszoligowej Saendecji Nowy Sącz. Poprzednie kluby to GKS Bełchatów, Ruch Chorzów.
Autograf zdobyłem wysyając list, kopertę zwrotną ze znaczkiem oraz  trzy zdjęcia (pdwójne na wymianę) i dwie karty PANINI na adres klubu Sandecji NowySącz. Po dwóch tygodniach otrzymałem wszytskie zdjęcia i karty podpisane.

P.S Założyłem nową zakładkę - Autografy F1. Będę tam zamieszczał tylko autografy wszytskich kierowców F1 (bez opisów - te będą na stronie głównej). Jako że F1 to moja ulubiona dyscyplina, w najbliższym czasie skoncentruję swoje wysiłki na wysyłaniu listów przede wszytkim do kierowców, oczywiście cofam się w czasie i będę starał się zdobyć autografy wielu dawnych mistrzów i nie tylko. (Dziś wysłałem zdjęcia do podpisania (10 listów) do mistrzów świata F1 z lat 70-85, najstarszy ma 81 lat). Zainspirował mnie jeden kolekcjoner który posiada ponad 500 autografów samych kierowców F1 (wielu z nich już nie żyje)

Wracając do Grzegorza Barana :)




7 komentarzy: