poniedziałek, 11 maja 2015

103 - 107. LEGIA WARSZAWA cz. II

Siema :)
Dzisaj zacznę prezentować autografy od Legii Warszawa. W zeszłym miesiącu opublikowałem pierwszą przesyłkę z Legii, dostałem wtedy 9 autografów. Teraz czas na kolejne 2 przesyłki od tego klubu. Ponieważ autogarfów nazbierało się łącznie sporo podzielę to na 4 części. Dzisiaj prezentuję 5 autografów.
List z prośbą oczyswiście wysłałem na adres wszystkim dobrze znany, dołączyłem kopertę zwrotną ze znaczkiem. Na drugą przesyłkę czekałem 12 dni  i otrzymałem wszystkie karty jakie wymieniłem w liście (nawet ułożone były w tej kolejności co wypisałem).
Po sprawdzeniu na stronie internetowej kogo mi jeszcze brakuje do kompletu pierwszego składu, napisałem trzeci dłuuugi list z podziękowaniem za poprzednie, dołączyłem kopertę zwrotną ze znaczkiem i od siebie dodałem 2 paczki czekoladek Merci. Opdowiedź przyszła po 53 GODZINACH. 
Nie dostałem tylko 4 kart z 11 o które prosiłem w ostatnim liście ( 2 jeszcze nie ma swoich kart a 2 się skończyły).
Aktualnie posiadam autografy 25 legionistów z pierwszego składu :), trenera i bramkarza na karcie Legii, który aktualnie gra w Lechii Gdańsk.

103. Henning BERG

104. Dossa JUNIOR

 105. Łukasz BRODŹ

 106. Tomasz JODŁOWIEC

 107. Jakub KOSECKI

I nawet dostałem list :)

5 komentarzy: