wtorek, 5 maja 2015

100. Graham MASTERTON

Siema :)
Dzisiaj czas na 100 autograf, a skoro mały jubileusz to niech to będzie ( przynajmniej dla mnie ) wyjątkowy autograf.
Przedstawiam autograf mojego ulubionego angielskiego pisarza Grahama Mastertona.
Graham napisał grubo ponad 100 książek - przede wszystkim horrory i thrilery, ale też powieści obyczajowe, romanse o zabarwieniu historycznym, poradniki seksuologiczne i inne.
Posiadam w swojej kolekcji jego 64 książki ( mam nadzieję że kupię kiedyś wszystkie ).
Autografy ( podpisał mi 5 książek - prezentuję jedną)  zdobyłem osobiście podczas spotkania z moim mistrzem horrou w księgarni Matras we Wrocławiu.
Ponadto poluję w internecie na limitowane do niewielkich nakładów ( 100-750 szt. ) podpisane edycje jego książek. Jest ich niewiele - ok. 10 tytułów i nie są tanie.  Udało mi się już 2 upolować.




Edycje limitowane:

The Scrawler 497/500


The Sphinx 132/300


6 komentarzy: