niedziela, 3 stycznia 2016

299 - 303. BAYERN MONACHIUM cz. V

Hej :)
Dzisiaj przedstawiam piątą, ostatnią partię autografów jakie otrzymałem w przesyłce od zespołu. Bayern Monachium. 
Na adres, który dla przypomnienia podaję podaje poniżej, wysłałem list kopertę zwrotną i 5 euro.
Na odpowiedź czekałem 3 miesiące.

Jak pisałem już wcześniej, było to drugie podejście do Bayernu, za pierwszym razem dotałem same nadruki. Pisząc do nich drugi list zasugerowałem, że jak mają mi znowu raz przysłać nadruki, to lepiej niech wogóle nie wysyłają.
No i się doczekałem oryginalych autografów :)


299. Pep GUARDIOLA


300. Herman GERLAND

 301. Toni TAPALOVIC

302. Domenec TORRENT

303. Ivan LUCIC

dwie karty bez autogafów (tylko nadruki)

karta całej drużyny (bez autografów)

FC Bayern Munchen
 Autogrammkarten
P.O. Box 90 02 22
81504 Munchen
Germany

6 komentarzy: