piątek, 10 kwietnia 2015

63. DAVID COPPERFIELD !!!

Cześć tu Arek tata Adriana :)
Dziś najcenniejszy ( dla mnie ) autograf w mojej kolekcji :)  Dla mnie nic nie przebije tego autografu. Autograf jedenego z najsłynniejszych iluzjonistów na świecie - Davida Copperfielda, którego wszytskie nagrane występy ( 21 płyt DVD ) posiadam w swojej kolekcji. Oglądam jego występy od 25 lat. Miałem też wielką przyjemność oglądać jego występ na żywo w Warszawie w 2004 ( niesamowite i niezapomniane przeżycie ).
Postanowiłem zdobyć jego autograf. Ponieważ nie mogłem nigdzie znaleźć adresu, trochę pogłówkowałem i wysłałem maila w jedno miejsce. W odpowiedzi od asystenki Davida otrzymałem adres mojego mistrza, na który wysłałem długi osobisty list.
Po 35 dniach otrzymałem dużą twardą kopertę  ( widać było adres LAS VEGAS i wtedy przeszły mnie ciarki :)   )
W śrdku była przepiękna duża ( format około A4 ) karta podpisana przez Davida :)
Już wisi oprawiona w antyramę na ścianie.
Adresu narazie nie udostępniam.


P.S. Ponieważ listy wyciągam tylko w piątki ( a teraz w następny piątek niestety nie będę mógł być w domu )  dlatego następne autografy będa się pojawiać tak mniej więcej co drugi dzień ( bo mam nieopublikowanych jescze tylko 8 szt. wyjętych dziś ze skrzynki )


1 komentarz: